Monday, February 1, 2010

Trip Ke Pulau Pangkor 2010














8 January 2010: sempena menutup tirai tahun 2009, dengan azam baru utk membuka tirai tahun baru 2010, kami dr badboy club telah mengganjurkan satu trip peranginan ke pulau pangkor 2 hari 1 malam.kami cukup terharu dan ingin berterima kasih kepada semua yg menyertai anjuran club kami.Seramai 41 orang yang menyertai ada di antara dr KL dan ada juga dr perak dan juga dr Pulau Pinang turut datang menyertai anjuran kami dan masing masing begitu seronok dan cukup meriah. percutian ini dirancang oleh ween, afiq dan bong.Ween menjadi hos manakala afiq menjadi organizer and bong organize bus. yang paling terharu dibuatnyer, Ada diantara peserta telah memberikan tajaan barangan dan ia telah di jadikan hadiah bg gameshow yang kami lancarkan terima kasih kepada abng zul yang memberikan tajaan barangan maxis dan kepada didi dr seremban yang memberikan voucher penginapan ke pulau kapas.
















sedang dalam perjalanan, tiba-tiba terdengar suatu bunyi yang amat kuat di bahagian bawah bus, entah apa yang kena bus yang kami naiki nie sudah break down terkena something yang agak besar menyebabkan rosak.Kami terpaksa menunggu bus tue disiapkan oleh mechanic mana entah pemandu bus tue bawak.last last orng tue kata kami terpaksa replace bus lain.So apa nak buat terpaksa tunggu la.sehingga 5 pagi buta kami tunggu seperti di bawah nih. 

Ada diantara tertidur dalam bus tanpa aircon pulak tue kesian semua.

nie lah bus yang kami dah transform selepas kemalangan kecil atas bus yng satu lagi..selasa betul semua tidur ..almaklumlah vip bus lakan..ha..ha..










































No comments: